Forside | Computerworld
Whitepaper

Incident Management: 5 måter å bruke beslutningsstøtte på
I dag kan du etablere et miljø der samhandling og deling av informasjon bli en integrert del av dine arbeidsrutiner, uavhengig av hvor dine saksbehandlere befinner seg til enhver tid. Fordelene går langt utover de åpenbare driftsmessige forbedringene du vil oppleve. Samhandling oppmuntrer til godt samarbeid og styrker lagånden i teamet – noe som kanskje er den virkelig store hemmeligheten til å drive god Incident Management.

Last ned whitepaper

Dokumentinformasjon
Tittel: Incident Management: 5 måter å bruke beslutningsstøtte på
Firma: Syscom AS
Språk: Norsk
Format: pdf
Filstørrelse: 349
Dato: 20.02.2017
Alle dokumenter fra Syscom AS
Navn Format kb Dato
Digitalisering av HR pdf 555 15.05.2017
6 tips til din mobile strategi pdf 386 22.03.2017
Digital arbeidsplass pdf 573 20.02.2017
Slik lykkes du med kategorisering i din servicedesk pdf 318 20.02.2017
Hvordan lykkes med selvbetjening? - som ledd i din digitalisering pdf 371 20.02.2017
Incident Management: 5 måter å bruke beslutningsstøtte på pdf 349 20.02.2017
19 tips til bedre kundeservice – og mer effektiv servicedesk pdf 378 20.02.2017
5 viktige rapporter for servicedesken pdf 288 20.02.2017
Alle whitepapers innen IT Management
Navn Format kb Dato
Gjensidig forståelse mellom CIO og CFO pdf 525 16.06.2017
Building a Business Case for Project Portfolio Management pdf 473 11.05.2017
Steer Clear of Spreadsheet Gridlock pdf 3896 11.05.2017
Linking the IT PMO to the Business pdf 772 11.05.2017
Slik lykkes du med ITSM pdf 4577 06.04.2017
6 tips til din mobile strategi pdf 386 22.03.2017
Verktøy for Kundeservice og support pdf 3899 28.02.2017
Digital arbeidsplass pdf 573 20.02.2017
Slik lykkes du med kategorisering i din servicedesk pdf 318 20.02.2017
Hvordan lykkes med selvbetjening? - som ledd i din digitalisering pdf 371 20.02.2017
Incident Management: 5 måter å bruke beslutningsstøtte på pdf 349 20.02.2017
19 tips til bedre kundeservice – og mer effektiv servicedesk pdf 378 20.02.2017
5 viktige rapporter for servicedesken pdf 288 20.02.2017
Slik lykkes du med TUNG OG LETT IT pdf 1703 16.01.2017
Hvordan lykkes med samhandling? pdf 131 12.01.2017
På tide å gjenoppfinne klasserommet pdf 3509 17.11.2016
Slik lykkes du med videreutdanning pdf 3146 18.01.2016
Slik lykkes du med RMM (Remote Monitoring Management) pdf 3651 23.04.2015
Konvergert Infrastruktur pdf 5220 19.03.2015
Slik lykkes du som it-sjef pdf 2980 21.01.2015
Slik lykkes du med ITIL pdf 497 11.02.2010