Forside | Computerworld
Whitepaper

Hvordan lykkes med selvbetjening? - som ledd i din digitalisering
Hvem vil vel ikke vinke farvel til rutinemessig manuelt arbeid som resetting av passord, bestillinger, rapporter, distribusjon av programvare - for å nevne noe? Enkle skjema og arbeidsflyt som sikrer god dialog og henviser saker til riktige personer automatisk gjør at selvbetjeningsportalen på enkelt vis skaper verdi for saksbehandlere, kunder og ledelse.

Last ned whitepaper

Dokumentinformasjon
Tittel: Hvordan lykkes med selvbetjening? - som ledd i din digitalisering
Firma: Syscom AS
Språk: Norsk
Format: pdf
Filstørrelse: 371
Dato: 20.02.2017
Alle dokumenter fra Syscom AS
Navn Format kb Dato
7 trinn mot en helhetlig sikkerhetsstrategi pdf 10451 21.11.2017
Digitalisering av HR pdf 555 15.05.2017
6 tips til din mobile strategi pdf 386 22.03.2017
Digital arbeidsplass pdf 573 20.02.2017
Slik lykkes du med kategorisering i din servicedesk pdf 318 20.02.2017
Hvordan lykkes med selvbetjening? - som ledd i din digitalisering pdf 371 20.02.2017
Incident Management: 5 måter å bruke beslutningsstøtte på pdf 349 20.02.2017
19 tips til bedre kundeservice – og mer effektiv servicedesk pdf 378 20.02.2017
5 viktige rapporter for servicedesken pdf 288 20.02.2017
Alle whitepapers innen IT Management
Navn Format kb Dato
9 steg til økt omsetning pdf 434 06.11.2017
Valg av ERP-løsning pdf 521 26.10.2017
Gjensidig forståelse mellom CIO og CFO pdf 525 16.06.2017
Building a Business Case for Project Portfolio Management pdf 473 11.05.2017
Steer Clear of Spreadsheet Gridlock pdf 3896 11.05.2017
Linking the IT PMO to the Business pdf 772 11.05.2017
6 tips til din mobile strategi pdf 386 22.03.2017
Verktøy for Kundeservice og support pdf 3899 28.02.2017
Digital arbeidsplass pdf 573 20.02.2017
Slik lykkes du med kategorisering i din servicedesk pdf 318 20.02.2017
Hvordan lykkes med selvbetjening? - som ledd i din digitalisering pdf 371 20.02.2017
Incident Management: 5 måter å bruke beslutningsstøtte på pdf 349 20.02.2017
19 tips til bedre kundeservice – og mer effektiv servicedesk pdf 378 20.02.2017
5 viktige rapporter for servicedesken pdf 288 20.02.2017
Slik lykkes du med TUNG OG LETT IT pdf 1703 16.01.2017
Hvordan lykkes med samhandling? pdf 131 12.01.2017
Slik lykkes du med videreutdanning pdf 3146 18.01.2016
Slik lykkes du med RMM (Remote Monitoring Management) pdf 3651 23.04.2015
Konvergert Infrastruktur pdf 5220 19.03.2015
Slik lykkes du som it-sjef pdf 2980 21.01.2015