Whitepaper

Slik lykkes du med kategorisering i din servicedesk

Forutsetningen for å lykkes med en god kategorisering er at den er tilpasset din virksomhet. Det som er viktige kategorier for andre er ikke nødvendigvis like viktig for deg. Når kategoriseringen gjenspeiler din virksomhets behov for rapportering, og rapportene gir deg mulighet for å effektivisere, er den vellykket.


Eksisterende bruker

Etter å ha klikket på send vil du få tilsendt en epost med lenke til nedlasting av filen.
Epost:   

Ny bruker

For nye brukere:
Fornavn*
Etternavn*
Tittel*
Firma*
Antall ansatte*
Telefon*
Epost*

Adresse
Postnummer
Poststed

Jeg ønsker å motta følgende nyhetsbrev:

For å få tilgang til denne filen, aksepterer jeg at IDG og leverandøren av den aktuelle filen kan kontakte meg eller sende meg relevant informasjon.



Alle felt merket med * er obligatoriske og må fylles ut.